خبرهای داغ:
با حضور فرماندهی کل سپاه پاسداران سرلشکر پاسدار حسین سلامی؛
آئین اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر با حضور فرماندهی کل سپاه پاسداران سرلشکر پاسدار حسین سلامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۴۴۵۵
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

قزوین_به گزارش بسیج، آئین اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر با حضور فرماندهی کل سپاه پاسداران سرلشکر پاسدار حسین سلامی برگزار شد.

 

 در این برنامه با شکوه از آثار برجسته در حوزه هنری در بخش‌های پوستر، شعر، فیلمنامه، نمایشنامه، فیلم، مستند، فیلم داستانی کوتاه و بلند، نماهنگ، هنرهای تجسمی، نقاشی، کتاب، عکس، فضای مجازی، گروه سرود تجلیل شد.

همچنین در بخش مردمی شامل متن ادبی، دلنوشته، خاطره، عکس تلفن همراه و نقاشی و غیره که بعنوان یک ره‌آورد برای جوانان، نوجوانان و ‌همه اقشار زائران سرزمین نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان ها تجلیل به عمل آمد.

 لازم به ذکر است آثار ارسالی زائران عزیز به دبیرخانه های استانی در مراکز اردویی و راهیان نور ارسال شده و از هر استان ۵ اثر برجسته به جشنواره کشوری در سازمان اردویی و راهیان نور بسیج و سپاه در سازمان بسیج ارسال شده و بعد از داوری آثار منتخب کشوری انتخاب شده اند.

در این جشنواره سرهنگ ذوالقدر معاون اجرایی و سرهنگ باجلان مسئول اردویی و راهیان نور سپاه استان قزوین نیز حضور داستند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها